Projektet
I 2018 åbnede der en ny restaurant i Skive med et nyt og spændende koncept.
Koncepet er ganske enkelt. Bryggeriet er ikke en restaurant med ølhaner – men en bar med mulighed for lækre bøffer. Og hvordan forenkler man dette i et grafisk og forståeligt koncept?
Nærkant var med fra start og stod for blandt andet logodesign, grafiske linjer, farver og leverede indhold til en stor del af indretningen.
Nærkant har udarbejdet menukort, hjemmeside, video og billeder til restauranten.
Hjemmesiden er designet ud fra konceptet mobile-first, og er en enkelt og let side at navigere i. Her kan du finde menukort, kontaktoplysninger og åbningstider – og ikke meget andet end det.
Den faste kommunikation til gæsterne foregår via Bryggeriets Facebook-side, og derfor var nødvendigheden for en omfattende hjemmeside ikke særlig stor.
Dertil kommer en lang række tryksager, med både frokostmenukort, aftenmenukort, drinkskort og take away-menuer.
Logo: Logoet er designet ud fra en række ønsker fra kunden. Logoet skulle være rundt og gerne symbolisere Bryggeriets mere end 18 forskelige fadøl på haner. Derfor blev farven en gylden farve, og i midten af logoet blev der placeret en humle, som symbol for øllet.
Der blev ligeledes udarbejdet en række sub-slogans, som kan erstatte ”Skive” i logoet.